Wyszukiwałeś:

forum X

ogólnie X

. Znaleziono 70 wyników.

Znaleziono w kategoriach:

Reklama:

Wyniki wyszukiwania dla: forum ogólnie

Następna strona wyników »Twoje wyniki wyszukiwania (1 - 10 z 70 wszystkich):

Wątek na forum: Cayman w wersji GT

Ogolnie to nie lubie porsche po tuningu. Ten jak wszystkie delikatnie rasowane samochody ma za duży spojler. Porsche są po prostu lepsze prosto z fabryki. Wolal bym zwykłego Caymana S ~Porschelukas

 

Wątek na forum: Citroen C4 Picasso: Van z wizją

z tyłu taka troche beczka, ogolnie duuuuza kobyla ~drejfus

 

Wątek na forum: Silni zadowoleniem klientów

niestety mam ogolnie niezbyt mile wspomnienia co do kontaktow z delarami (Warszawa) i to roznych marek - toyota, ford i volkswagen głownie, w przypadku dwoch pierwszych marek jako wlasciciel pojazdu, w tym ostatnim jako klient chcacy kupic nowe auto. ~darek66

 

Wątek na forum: Ford Focus 1.6 benzyna

Mam Focusa 1.6 Zettek 7 lat jeZdzi mi się nim superowo. Zasadniczo żadnych poważniejszych problemów nie mialem. Prowadzi się świetnie zwłaszcza pewnie w zakrętach. troszke mało zrywny przy starcie noi te zarowki H 7 koszmar pala sie czesto i aby wymienić zarówkę z lewej strony trzeba być chyba ...

 

Wątek na forum: Seat Cordoba

mam pytanko wczoraj jakis zdolny kierowca (ktory pewnie prawko kupil albo sie skupil na czas trwania egzaminu) skasowal mi na parkingu lewy przedni kierunkowskaz w seacie cordobie 97r sprawa polega na tym iz lekko mnie dziabnal ze tylko szkielko poszlo ( i troszke zderzak odgielo :( ) ogoln...

 

Wątek na forum: Polska premiera: Toyota Avensis

witam, Nie dziwie sie niskim ocenom tej prezentacji.Dobry film o aucie powinien dac nam mozliwosc wyrobienia sobie zdania o modelu ,bez odwiedzania salonu. Dlatego do takiej prezentacji warto sie troche przylozyc.tzn. 1.zadbac o odpowiednie swiato ,na zewntrz jak i filmujac kabine. 2.wlasciwy...

 

Wątek na forum: prosze o pomoc w kupnie.

Witam chce kupic mazde premacy. Jestem chwilowo za granica i znalazlem takie auto ht tp://www .autos cout24.de/Details.aspx?id=b 2yleonfpotd (z linku prosze usunac spacje). niestety nigdy nie mialem mazdy a nie mam pod reka nikogo kto sie na nich zna. Co sadzicie po zdjeciach. Na co zwrocic uw...

 

Wątek na forum: BMW X1

tylne światla masakra, jakby auto po wypadku bylo sklejane z dwóch aut. Ogolnie niczym mnie nie zaskoczył, ot takie sobie autko. Przynajmniej stylistycznie. Wielka szkoda ze wszystkie firmy zaczynają uderzać w tą samą nutę, tzn że wszystkie modele tej samej marki są niemal identycznymi kopiami

 

Wątek na forum: Jaki wybrac

Witam, poszukuje ostatnio samochodu do 8 tys. Mam 3 konkretne modele ale niewiem ktory z nich bedzie najlepszy, oto modele ktore mnie interesuja: Fiat Brava Renault Megane Peugeot 306 Co do fiata brava slyszalem ze silniki 12 v sa wadliwe dlatego myslalem o tym modelu 1.2 16v. Ogolnie w ...

 

Wątek na forum: Zlot :)

Od dawna marzy mi sie zlot mitsubishi eclips :))) ale tylko te od 2006 roku. Mało jest ich ogolnie w polsce z tego co widzę.. Spotkac sie tak wszyscy w jakims miescie i wszyscy przejechac razem cała polske :D :)))) np. oczywiscie ;) ludzie by sie gapili napewno :D samemu sobie foty robic itp. :...

 

Więcej informacji? » Za dużo wyników wyszukiwania? Spróbuj wyszukać dokładniej: "forum ogólnie".

Przejdź do Forum » Nie znalazłeś odpowiedzi na swoje pytanie? Zadaj je na Forum Motoryzacyjnym mojeauto.pl!

 
Mojeauto.pl - motoryzacja w Internecie | Copyright © Motor-Presse Polska sp. z o. o. 1999-2018