Wyszukiwałeś:

obop

. Znaleziono 44 wyników.

Znaleziono w kategoriach:

Reklama:

Wyniki wyszukiwania dla: obop

Następna strona wyników »Twoje wyniki wyszukiwania (11 - 20 z 44 wszystkich):

Chcemy jeździć na światłach

Sześciu na dziesięciu Polaków (60%) uznaje konieczność jazdysamochodem z włączonymi światłami mijania przez cały rok. Przeciwnegozdania jest 35% badanych.

 

Polacy coraz chętniej kupują kolejne auto

W 2008 r. co dziesiąty Polak (10%) kupił samochód osobowy. Niemalpołowa respondentów (48%) kupując auto zastępowała nim pojazddotychczas używany, a ponad jedna trzecia badanych (35%) kupiła kolejnysamochód dla swojego gospodarstwa domowego. Z kolei dla 15%Polaków kupione w 2008 r. auto było pierwszym w ich gospodarstwiedomowym.

 

Powolna stabilizacja na rynku pracy

84% firm nie zamierza zmniejszać zatrudnienia pracowników stałych, a90% - tymczasowych - wynika z badania planów pracodawcówprzeprowadzonego przez Instytut Badawczy Randstad i TNS OBOP.

 

Polak u mechanika

Prawie połowa Polaków (46%) odwiedziła w ciągu ubiegłego rokuautoryzowany serwis naprawczy lub warsztat niezależny. Ponad połowa badanych,którzy odwiedzili warsztat, wybrała niezależnego mechanika.

 

Polskie firmy będą kupować auta

Badania przeprowadzone przez TNS OBOP w polskich przedsiębiorstwach,posiadających przynajmniej jeden pojazd firmowy pokazują, że managerowiezarządzający flotą dość optymistycznie patrzą w przyszłość,prognozując dynamiczny rozwój swojej floty.

 

Polacy raczej nie chcą chińskich aut

Tylko 11 proc. Polaków wzięłoby pod uwagę samochód chińskiejmarki przy zakupie auta. Odsetek ten nie zmienił się od sześciu lat.Głównym skojarzeniem z autami chińskich marek wciąż jest niska cenazakupu. Natomiast wśród najrzadziej wymienianych atrybutów aut zPaństwa Środka znalazły się wysoka jakość (5%) oraz bezawaryjność (4%).

 

Wciąż jeździmy zimą na letnich oponach

Choć o przewagach używania zimowych opon na śniegu czy lodzie napisano ipowiedziano już chyba wszystko, wciąż jest grupa kierowców,którzy przed zimą nie zakładają takiego ogumienia na koła swoichsamochodów.

 

Co wiemy o autach hybrydowych?

Tylko niemal co trzeci Polak (29%) wie, że auta o napędzie hybrydowym sądostępne na polskim rynku. Zdecydowanie najwięcej badanych (39%) przypisujeposiadanie w sprzedaży aut o napędzie hybrydowym marce Toyota.

 

Jeśli auto, to używane

Osoby, które myślą w najbliższych dwunastu miesiącach o kupniesamochodu, w zdecydowanej większości (90 proc.) myślą o aucie z rynkuwtórnego. Jednak tylko 7 proc. rozważa w ogóle zakup samochodu wnajbliższej przyszłości.

 

Wątek na forum: Toyota kupiła markę Daihatsu

Skoro Daihatsu widzi również korzyści z tych zmian to niosą one za sobą obopólna korzyść. Toyota w dziedzinie motoryzacji zdziałała już wiele, także swoje doświadczenie tylko przeniosą na rozwój ich aut. ~Kamil

 

Przejdź do Forum » Nie znalazłeś odpowiedzi na swoje pytanie? Zadaj je na Forum Motoryzacyjnym mojeauto.pl!

 
Mojeauto.pl - motoryzacja w Internecie | Copyright © Motor-Presse Polska sp. z o. o. 1999-2018