Wyszukiwałeś:

Daewoo X

FSO X

. Znaleziono 358 wyników.

Znaleziono w kategoriach:

Reklama:

Wyniki wyszukiwania dla: Daewoo FSO

Spróbuj też wyszukać: daewoo fso truck

Następna strona wyników »Twoje wyniki wyszukiwania (1 - 10 z 358 wszystkich):

Wszystko o samochodach Daewoo-FSO

Spółka Daewoo Motor rozpoczęła działalność w 1996 roku, produkując liczne modele koreańskiej marki w fabryce FSO na Żeraniu. Już w 1997 roku z taśm żerańskiej fabryki zjeżdżały modele Lanos, Nubira i Leganza, a w roku następnym dołączyło do nich Matiz. W Warszawie powstawały ponadto takie modele ...

Zobacz także: Katalog wersji/modeli, Raport awaryjności DEKRA, Opony - rozmiary i ciśnienie, Części samochodowe i dużo więcej...

 

Wszystko o samochodach Daewoo-FSO Espero

Daewoo Espero, należący do segmentu D, produkowany był w koreańskiej fabryce koncernu od 1991 roku. Co ciekawe auto, które zostało zaprojektowane przez studio Bertone, w pierwotnej wersji miało być produkowane przez Citroena. W 1994 roku Daewoo Espero weszło na rynek europejski, a od 1996 roku by...

Zobacz także: Katalog wersji/modeli, Raport awaryjności DEKRA, Opony - rozmiary i ciśnienie, Części samochodowe i dużo więcej...

 

Wszystko o samochodach Daewoo-FSO Lanos

FSO Lanos to jeden z dwóch modeli pozostałych na polskim rynku po południowokoreańskim producencie Daewoo. Samochód zadebiutował na polskim rynku jesienią 1997 roku. Mimo że FSO Lanos nie należy pod względem technicznym ani wyposażenia do ścisłej czołówki aut z segmentu C, dorobił się w Polsce ni...

Zobacz także: Katalog wersji/modeli, Raport awaryjności DEKRA, Opony - rozmiary i ciśnienie, Części samochodowe i dużo więcej...

 

Wszystko o samochodach Daewoo-FSO Matiz

FSO Matiz produkowany był w Polsce pod szyldem Daewoo-FSO od 1999 do 2004 roku. Po niewykupieniu przez koncern General Motors polskiego oddziału Daewoo, FSO postanowiło powrócić do produkcji modelu, jednak teraz pod nazwą FSO Matiz. Auto reprezentuje segment aut małych (A), a jego największymi ry...

Zobacz także: Katalog wersji/modeli, Raport awaryjności DEKRA, Opony - rozmiary i ciśnienie, Części samochodowe i dużo więcej...

 

Wszystko o samochodach Daewoo-FSO Nexia

Daewoo Nexia to efekt współpracy koreańskiego koncernu i Opla. W wyniku tej kooperacji na bazie Kadetta E powstał model Daewoo Racer, który po modernizacji w 1994 r. zmienił nazwę na Nexia. Już w następnym roku ruszyła sprzedaż Nexii na Starym Kontynencie, a niemal jednocześnie jej produkcja w na...

Zobacz także: Katalog wersji/modeli, Raport awaryjności DEKRA, Opony - rozmiary i ciśnienie, Części samochodowe i dużo więcej...

 

Wszystko o samochodach Daewoo-FSO Tico

Daewoo Tico to najmniejszy z modeli, jaki pojawił się w gamie Daewoo. Jego produkcja rozpoczęła się w 1991 i wówczas Tico bazowało na Suzuki Alto. Do Europy Tico dotarło dwa lata później, zaś w 1996 r. rozpoczęła się produkcja Daewoo Tico w fabryce FSO na Żeraniu. Spore zmiany stylistyczne w Tico...

Zobacz także: Katalog wersji/modeli, Raport awaryjności DEKRA, Opony - rozmiary i ciśnienie, Części samochodowe i dużo więcej...

 

Czy warto kupić: Daewoo-FSO Lanos (1997-2007)

Losy współczesnej polskiej motoryzacji, o ile o takiej można wogóle mówić, bardzo ściśle związane są z marką Daewoo orazmodelem Lanos. I choć znajdzie się wielu, którzy całkowicie krytyczniepodchodzą do tego samochodu, to jednak nie sposób odmówić wieluracji również jego zwolennikom. A najlepszym przykładem są polskieulice, na których Lanosy wcale dziś nie są jakimś rzadkim widokiem.

 

Czy warto kupić: Daewoo Tico (1991-2001)

Najmniejszy, najtańszy i najprostszy konstrukcyjnie model Daewoo, jaki pojawiłsię w sprzedaży nad Wisłą, jeszcze dziś, a więc dziesięć lat pozakończeniu produkcji, jest dość częstym widokiem na naszych ulicach. Dużapopularność tego modelu pod koniec ubiegłego stulecia nie wynikała tylko zfaktu, że był wytwarzany na Żeraniu.

 

Lubimy koreańskie auta - czy to sentyment po Daewoo?

Przełom ubiegłego i obecnego stulecia to na polskim rynku w segmencie nowychaut dominacja modeli marki Daewoo. Choć dziś pozostało jedynie wspomnienie potej marce, utrzymujące się głównie dzięki obficie zaopatrzonemurynkowi wtórnemu, koreańska motoryzacja cały czas trzyma się dobrzenad Wisłą.

 

Czy warto kupić: Daewoo Nexia (1994-1998)

Choć na polskim rynku większą popularność zdobył Daewoo Lanos, to jednakrównież jego poprzednik - model Nexia - cieszył się swego czasu dużymzainteresowaniem wśród naszych rodaków. Efektem tego jest wciążspora podaż na rynku wtórnym i możliwość nabycia kompaktowego auta zanaprawdę niewielkie pieniądze.

 

Więcej informacji? » Za dużo wyników wyszukiwania? Spróbuj wyszukać dokładniej: "Daewoo FSO".

Przejdź do Forum » Nie znalazłeś odpowiedzi na swoje pytanie? Zadaj je na Forum Motoryzacyjnym mojeauto.pl!

 
Mojeauto.pl - motoryzacja w Internecie | Copyright © Motor-Presse Polska sp. z o. o. 1999-2017