Wyszukiwałeś:

James X

Allison X

. Znaleziono 14 wyników.

Znaleziono w kategoriach:

Reklama:

Wyniki wyszukiwania dla: James Allison

Następna strona wyników »Twoje wyniki wyszukiwania (1 - 10 z 14 wszystkich):

Metoda małych kroków

Prezentacja nowego bolidu Renault R30 w ubiegłą niedzielę była w pewnymsensie rozczarowująca. Nowe auto Roberta Kubicy poza nowymi barwami,częściowo przypominało wersję R29 z poprzedniego sezonu.

 

Renault twardo walczy o Kubicę

Eric Boullier przyznał, że jego zespół próbuje przekonaćRoberta Kubicę do pozostania w Renault także w przyszłym roku. Szef teamupotwierdził tym samym, że przyszłość Polaka jest otwarta i już w sezonie2011 nasz kierowca może zmienić pracodawcę - czytamy w PrzeglądzieSportowym.

 

F1: Główny technik Renault podsumowuje sezon

„Nie pamiętam sezonu o większym tempie prac rozwojowych” –mówi Dyrektor Techniczny Renault F1 Team James Allison, patrząc namijający sezon. „Nie wiem, czy w tym roku mamy rekordową liczbęulepszeń, ale jak sięgam pamięcią, nigdy tak bardzo nie poprawiliśmy czasuokrążenia w ciągu jednego sezonu.”

 

F1: Jak działa tylne skrzydło?

Spośród wszystkich zmian wprowadzonych w przepisach technicznych na 2011rok, być może najbardziej ekscytującą jest regulowane tylne skrzydło, czyliurządzenie, które zaprojektowano dla zapewnienia lepszego ścigania idla poprawy widowiska dla fanów. Inżynierowie Lotus Renault GPwyjaśniają sposób jego działania.

 

F1: Lotus Renault GP z nowym "aero"

Zespół Roberta Kubicy zamierza w kolejnym Grand Prix Chin skorzystać znowego pakietu aerodynamicznego. Główny technik zespołu James Allison wwywiadzie opowiada również o swoich spostrzeżeniach z dwóchpierwszych wyścigów w Australii i Malezji.

 

Lotus-Renault ma być bliżej czołówki

James Allison - główny technik zespołu Lotus Renault GP udzielił wwywiadu, w którym zapewnia między innymi, że francuski zespółpowinien niebawem dołączyć do topowej dwójki zespołów - RedBulla i McLarena.

 

F1: Z Allinsonem o technice R31

Podczas rozmowy z działem prasowym Lotus Renault GP dyrektor techniczny tegozespołu James Allison prognozuje, jak poradzi sobie bolid R31 podczas jednego znajstarszych wyścigów Formuły 1 – Grand Prix Wielkiej Brytanii.Wszyscy w zespole mają bowiem świadomość, że ostatnio tempo francuskiejekipy zmalało.

 

F1: Jak działa dmuchana podłoga?

Sporo mówi się o dmuchanych podłogach, ale właściwie to dlaczegostały się one tak ważne w F1? Dyrektor techniczny LRGP James Allisonwyjaśnia koncepcję dmuchanej podłogi i przedstawia jej zalety.

 

F1: Lotus Renault GP z nadziejami

James Allison, główny inżynier Lotus Renault GP nie ukrywa, że podczasdwóch ostatnich wyścigów jego zespół zrobił sporepostępy, ale jak sam tłumaczy wyścig w Singapurze jest dla teamu kompletnieinnym wyzwaniem. „Pomyślny wynik tego wyścigu będzie oznaczać, żenasz samochód sprawdza się na trzech różnych rodzajachtorów” - mówi.

 

Nowatorski wydech przyczyną klęski

"Spodziewaliśmy się, że Grand Prix Singapuru będzie ciężkąprzeprawą, ale było trudniej niż oczekiwaliśmy" - mówi wwywiadzie dla agencji prasowej zespołu Lotus Renault GP głównyinżynier francuskiej stajni James Allison. Brytyjczyk jednocześnie dodaje, żespecyficzny typ układu wydechowego zastosowany na początku sezonu w bolidzieR31 był błędem.

 

Więcej informacji? » Za dużo wyników wyszukiwania? Spróbuj wyszukać dokładniej: "James Allison".

Przejdź do Forum » Nie znalazłeś odpowiedzi na swoje pytanie? Zadaj je na Forum Motoryzacyjnym mojeauto.pl!

 
Mojeauto.pl - motoryzacja w Internecie | Copyright © Motor-Presse Polska sp. z o. o. 1999-2017