Wyszukiwałeś:

KERS

. Znaleziono 117 wyników.

Znaleziono w kategoriach:

Reklama:

Wyniki wyszukiwania dla: KERS

Spróbuj też wyszukać: kers bmw x3

Następna strona wyników »Twoje wyniki wyszukiwania (1 - 10 z 117 wszystkich):

KERS, czyli duży problem Formuły 1

Od 2009 roku bolidy Formuły 1 mogłyby być napędzane jednostkami opartymi nanapędzie hybrydowym. Mogłyby, gdyby nie fakt, że wokół zastosowanianowatorskiego systemu KERS pojawia się szereg kontrowersji. I to już nie tylkona linii zespoły F1 - FIA ale także pomiędzy szefami samych zespołów.

 

F1: Kubicy nie dali przetestować KERS

BMW Sauber woli, by nowy system KERS testował kierowca rezerwowy, niż liderniemieckiego teamu - Robert Kubica. Dla Polaka testy w Barcelonie dobiegłykońca, ale nie dane mu było jeździć z systemem KERS.

 

F1: KERS od BMW Sauber gotowy

Mario Theissen, szef ekipy BMW Sauber przyznał w wywiadzie, że zespółcałkowicie zakończył prace nad nowatorskim systemem odzyskiwania energiikinetycznej - KERS. Boss ekipy F1 powiedział, że instalowanie tego systemu wbolidach Kubicy i Heidfelda będzie uzależnione od wielu czynników,także tych fizycznych.

 

F1: Co dalej z KERS?

Z KERS-em czy bez? Po pierwszym wyścigu tego sezonu okazuje się, że systemKERS wcale nie jest taki cudowny. O wiele bardziej opłaca się mieć takidyfuzor, jak Brawn GP.

 

F1: Kubica w Bahrajnie pojedzie z KERS

Robert Kubica w Grand Prix Bahrajnu po raz pierwszy w tym sezonie pojedzie wwyścigu z systemem KERS. - "Planujemy go użyć w obu samochodach" -mówi szef zespołu Mario Theissen.

 

F1: BMW bez KERS ale z pseudo-dyfuzorem

Zespół BMW Sauber potwierdził wczoraj, że Robert Kubica i NickHeidfeld nie będą używali systemu KERS w dwóch najbliższychwyścigach. Ten kontrowersyjny wynalazek, którego zastosowanie wymusiłaFIA przy pełnym poparciu BMW, wkrótce może znowu poróżnićekipy Formuły 1.

 

Formuła 1 wycofuje się z KERS

Stowarzyszenie Zespołów Formuły 1 (FOTA) zdecydowało, że odprzyszłego sezonu porzucą system KERS i nie będą stosować go w swoichbolidach.

 

F1: Jeden KERS dla wszystkich

W tym sezonie system KERS okazał się niewypałem i za rok zabraknie go wbolidach Formuły 1. Możliwe jednak, że w sezonie 2011 wszystkie zespołyzamontują taką samą, standardową jednostkę.

 

KERS ponownie kością niezgody

KERS znów wystawia na próbę (obecnie panujące) pokojowe relacjemiędzy zespołami. W zasadzie system odzyskujący energię kinetyczną zhamowania dla zespołów klienckich nie powinien kosztować więcej niż 1milion Euro na sezon. Mercedes skalkulował wszystkie koszty rozwoju i twierdzi,że taka suma to zdecydowanie za mało. W padoku może dojść znowu dopoważnego rozłamu między teamami.

 

F1: Przewodnik po KERS

Po zniknięciu w 2010 roku, KERS powraca na sezon 2011. Tak naprawdę, to nigdynie zniknął w przepisach, lecz dzięki porozumieniu zespołów zostałodstawiony na rok. Teraz powraca jako oszczędne narzędzie hybrydowe w takiejformie, w jakiej opuścił sport pod koniec 2009 roku. Zespół LotusRenault GP przybliżył kibicom ten system, przygotowując specjalny artykuł.

 

Przejdź do Forum » Nie znalazłeś odpowiedzi na swoje pytanie? Zadaj je na Forum Motoryzacyjnym mojeauto.pl!

 
Mojeauto.pl - motoryzacja w Internecie | Copyright © Motor-Presse Polska sp. z o. o. 1999-2016