Wyszukiwałeś:

Nowy X

numer X

. Znaleziono 107 wyników.

Znaleziono w kategoriach:

Reklama:

Wyniki wyszukiwania dla: Nowy numer

Następna strona wyników »Twoje wyniki wyszukiwania (1 - 10 z 107 wszystkich):

Nowy główny handlowiec Fiata

"Jestem bardzo zadowolony z możliwości dołączenia do zespołu Fiat AutoPoland, szczególnie, gdy w moim przypadku oznacza to powrót dofirmy, w której wcześniej pracowałem" - powiedział narozpoczęcie swojej pracy nowy Dyrektor Handlowy Fiata, Wojciech Masalski. Jakiezyski czekają więc na włoską markę w najbliższym czasie w Polsce?

 

Nowy most i obwodnica w Puławach

Do użytku został oddany największy most łukowy w Polsce i jednocześniejeden z najdłuższych w Europie. Nowy obiekt powstał w Puławach i wraz zponad 12 km odcinkiem pierwszego etapu obwodnicy, znajdzie się w ciągu drogiekspresowej S12.

 

F1: Nowy zespół F1 potwierdzony

USF1 to nowy zespół, który zamierza wystawić swoje bolidy wFormule 1. Bazą amerykańskiej ekipy będzie miasto Charlotte w KaroliniePółnocnej, a jednym z kierowców... być może kobieta.

 

Trzy nowe modele dla Porsche

Nowy właściciel marki Porsche, koncern Volkswagen zapowiada ofensywęmodelową dla swojej sportowej firmy-córki. W planach jest między innyminowy SUV.

 

F1: Massa tylko numer 2?

Nie milkną komentarze po złożonym niedawno podpisie Felipe Massy na nowejumowie z Ferrari. Szwajcarski magazyn Motorsport Aktuell dotarł do informacji,według których nowy kontrakt daje rzekomo Brazylijczykowi co najwyżejstatus drugiego kierowcy.

 

Wątek na forum: Nowy Volkswagen Tiguan - świeża krew

kolejna propagand niemiecka w "polskich" mediach . jak on jest nowy to ja jestem chińczyk lol. to jest zwykły facelifting taki jak kobieta sobie robi rano przed zakupami lol. ~raiders z ciemnogrodu

 

Renault zaprezentowało swój nowy bolid

Uspokajamy, nie chodzi o nowy bolid mający walczyć w Formule 1, a auto,które pod szyldem Alpine będzie rywalizować w wyścigachdługodystansowych. Największym wyzwaniem dla tego prototypu będzie 24h LeMans.

 

Do kiosków trafił najnowszy numer auto motor i sport!

Przed weekendem obowiązkowa wizyta w kiosku. Listopadowy numer miesięcznikaauto motor i sport od dziś dostępny w sprzedaży. W numerze porównanie12 aut hybrydowych, czyli coś dla sympatyków ekologii i test FordaMustanga V8. Czyli coś dla tych, którzy we krwi mają wysokooktanowepaliwo, a ekologię pamiętają jedynie z lekcji w podstawówce.

 

Auto motor i sport ? nowy numer już w kioskach

W najnowszym numerze miesięcznika auto motor i sport redakcja postarała się,by dostarczyć czytelnikom dużą dawkę adrenaliny. Ferrari 488 GTB i najnowsze Porsche 911 Carerra S podane są jako danie główne, ale przystawki i deser również smakują wyśmienicie. Sprawdź, jakie testyaut znajdziesz w tym miesiącu!

 

Ciężarówki i Autobusy 03-04/2016

W oczekiwaniu na tegoroczne nowości. Przez ostatnie lata postęp techniczny wsektorze pojazdów użytkowych w znacznym stopniu był trochę sztucznienapędzany przez czynnik zewnętrzny w postaci wchodzenia w życie corazbardziej restrykcyjnych norm czystości spalin Euro. Oddziaływało to naproducentów jednostek napędowych oraz gotowych samochodów conajmniej w trzech wymiarach. Po pierwsze, większość zasobów ludzkich irzeczowych w działach badawczo-rozwojowych musieli oni poświęcić na pracenad sukcesywnie mniej szkodzącymi przyrodzie źródłami napędu. Sąpublikowane pewne dane szacunkowe, wskazujące, że w tzw. szczytowych momentachw realizację tych przedsięwzięć było zaangażowanych aż 80%inżynierów. Powyższe wynikało ze stale rosnącego stopniaskomplikowania projektów, pochłaniających też coraz więcejśrodków finansowych. Po drugie – wytwórcy silników wswoich wysiłkach musieli się skupić nie tylko na aspekcie proekologicznym,ale i na niezwykle ważnych kwestiach ekonomiczno-techniczno-eksploatacyjnych.Prawdziwa sztuka polegała bowiem nie na przygotowaniu ciekawych opracowań, aletrudnych czy drogich w późniejszej komercjalizacji, lecz rozwiązańakceptowanych przez rynek – czyli przewoźników. A ci z koleiprzede wszystkim – poza konkurencyjną ceną – wymagali ograniczaniazużycia paliwa, redukcji całkowitych kosztów użytkowania oraz poprawyosiągów – tzn. uzyskiwania przez silniki wysokich mocy imomentów obrotowych w jak najniższym i jednocześnie najszerszymzakresie prędkości obrotowych. Po trzecie zaś, kolejne normy Euro zaczynałyobowiązywać dosyć regularnie i relatywnie często – średnio co 3-4lata. Wszystko to powodowało właśnie napędzanie postępu w konkretnychsferach.

 

Więcej informacji? » Za dużo wyników wyszukiwania? Spróbuj wyszukać dokładniej: "Nowy numer".

Przejdź do Forum » Nie znalazłeś odpowiedzi na swoje pytanie? Zadaj je na Forum Motoryzacyjnym mojeauto.pl!

 
Mojeauto.pl - motoryzacja w Internecie | Copyright © Motor-Presse Polska sp. z o. o. 1999-2018