Wyszukiwałeś:

R31

. Znaleziono 32 wyników.

Znaleziono w kategoriach:

Reklama:

Wyniki wyszukiwania dla: R31

Następna strona wyników »Twoje wyniki wyszukiwania (1 - 10 z 32 wszystkich):

F1: Składają auto Kubicy

W Enstone, głównej siedzibie zespołu Lotus-Renault nastąpiła kolejnafaza budowy bolidu na sezon 2011. Inżynierowie rozpoczeli montaż nowejwyścigówki R31.

 

F1: Bolid Kubicy żyje

Wczoraj zespół Roberta Kubicy dokonał symbolicznego odpalenia silnika wnowym bolidzie R31, którym Polak ma wreszcie w sezonie 2011 powalczyć omiejsca na podium.

 

F1: Nowy bolid Kubicy zaprezentowany

Wczoraj na torze Circuit Ricardo Tormo zespół Lotus Renault GPzaprezentował swój nowy bolid na sezon 2011. R31 ma dowieźć RobertaKubicę na podium w tegorocznych mistrzostwach świata Formuły 1.

 

F1: Lotus-Renault z nowatorskim wydechem

W nowym bolidzie Roberta Kubicy, technicy Lotus-Renault zastosowali nowatorskierozwiązanie układu wydechowego. W R31 jest on skierowany do przodu, byzwiększyć siłę docisku pod samochodem. Nad skopiowaniem technologii jużmyśli McLaren i Red Bull.

 

F1: Pierwsze wrażenia Kubicy

We wczorajszym, drugim dniu testów w Walencji za kierownicą nowegobolidu Lotus Renault GP - R31 zasiadł Robert Kubica. Polak pokonał aż 104okrążenia i powiedział, że najważniejszym elementem wśróddokonanych zmian na ten sezon, są nowe opony Pirelli.

 

F1: Największe rewolucje - kto zyskuje, kto traci

Gdyby zorganizować plebiscyt na najbardziej rewolucyjne nowinki technicznenowych bolidów, to zwycięzców byłoby trzech: Lotus Renault GP,Williams i Toro Rosso. Pierwsze dwa dni testów na torze Ricardo Tormo wWalencji pokazały jednak, że 'rewolucyjne' niekoniecznie musi oznaczać'szybkie'. Na szczęście w przypadku Lotus Renault ostatni dzień testówdaje nadzieję, że bolid R31 może być piekielnie szybki.

 

F1: Kubica najszybszy ze wszystkich

Trzeciego i ostatniego dnia testów w Walencji to Robert dyktował tempona torze, a ekipa LRGP zakończyła pierwsze testy R31.

 

F1: Z Allinsonem o technice R31

Podczas rozmowy z działem prasowym Lotus Renault GP dyrektor techniczny tegozespołu James Allison prognozuje, jak poradzi sobie bolid R31 podczas jednego znajstarszych wyścigów Formuły 1 – Grand Prix Wielkiej Brytanii.Wszyscy w zespole mają bowiem świadomość, że ostatnio tempo francuskiejekipy zmalało.

 

F1: Lotus Renault GP z nadziejami

James Allison, główny inżynier Lotus Renault GP nie ukrywa, że podczasdwóch ostatnich wyścigów jego zespół zrobił sporepostępy, ale jak sam tłumaczy wyścig w Singapurze jest dla teamu kompletnieinnym wyzwaniem. „Pomyślny wynik tego wyścigu będzie oznaczać, żenasz samochód sprawdza się na trzech różnych rodzajachtorów” - mówi.

 

Nowatorski wydech przyczyną klęski

"Spodziewaliśmy się, że Grand Prix Singapuru będzie ciężkąprzeprawą, ale było trudniej niż oczekiwaliśmy" - mówi wwywiadzie dla agencji prasowej zespołu Lotus Renault GP głównyinżynier francuskiej stajni James Allison. Brytyjczyk jednocześnie dodaje, żespecyficzny typ układu wydechowego zastosowany na początku sezonu w bolidzieR31 był błędem.

 

Przejdź do Forum » Nie znalazłeś odpowiedzi na swoje pytanie? Zadaj je na Forum Motoryzacyjnym mojeauto.pl!

 
Mojeauto.pl - motoryzacja w Internecie | Copyright © Motor-Presse Polska sp. z o. o. 1999-2016