Wyszukiwałeś:

TNS X

OBOP X

. Znaleziono 31 wyników.

Znaleziono w kategoriach:

Reklama:

Wyniki wyszukiwania dla: TNS OBOP

Następna strona wyników »Twoje wyniki wyszukiwania (1 - 10 z 31 wszystkich):

10-letnie za gotówkę

Tylko 8% dorosłych Polaków kupiło w ubiegłym roku samochód dla siebie lubdla swojego gospodarstwa domowego - wynika z badania przeprowadzonego przez TNSOBOP w lutym 2006 roku. W większości przypadków były to samochody stare.

 

TNS OBOP: Stare auta są szkodliwe

Zdaniem połowy Polaków, import starych samochodów (ponad 10-letnich) doPolski stanowi zagrożenie dla środowiska naturalnego - wynika z badaniaprzeprowadzonego przez TNS OBOP w czerwcu 2006 roku.

 

Co dziewiąty Polak planuje kupić samochód

11% Polaków w wieku 18 i więcej lat planuje zakup samochodu dla siebielub swojego gospodarstwa domowego, zaś 6% zamierza dokonać tego zakupu w 2008roku. Najczęściej planowany jest zakup auta używanego - wynika z najnowszegoraportu TNS OBOP.

 

Przede wszystkim marka

Co dziewiąty dorosły Polak (11%) planuje w tym roku zakup samochodu dla siebielub swojego gospodarstwa domowego. Najważniejszym aspektem branym pod uwagęprzy wyborze auta jest jego marka (37% wskazań) - jej postrzeganie, zaufanie,czy przekonanie o jej wysokiej renomie.

 

Polska: Co drugi kierowca zmienia opony

Ponad połowa Polaków (55%) zwraca uwagę na bezpieczeństwo jazdy,dopasowując odpowiednie opony do pory roku – wynika z badania MotoFinanceTrack realizowanego przez TNS OBOP. Blisko 2/3 polskich kierowców przyzakupie decyduje się na nowe opony.

 

18 lat i kupują samochód

Co jedenasty Polak (9%) w wieku 18 lat i więcej planował na początku 2009roku zakup samochodu osobowego dla siebie lub swojego gospodarstwa domowego -wynika z badań TNS OBOP. 6% respondentów deklarowało zamiar zakupu autaw okresie styczeń 2009 – styczeń 2010. Najczęściej planowany jestzakup auta używanego.

 

TNS OBOP: Kierowcy o sobie

Polscy kierowcy lubią prowadzić samochód (80% wskazań), uważają sięza kulturalnych, przewidujących, jeżdżących pewnie i zdecydowanie (87%) orazrozważnie (90%).

 

Kupujemy auta zgodnie z planem

W ubiegłym roku 9% Polaków planowało zakup samochodu dla siebie lubswojego gospodarstwa domowego. W rzeczywistości samochód osobowy w tymokresie kupił co dziesiąty z nas. W zdecydowanej większości (89%) Polacywybrali auta używane, choć niewielka grupa badanych, odmiennie w stosunku dowcześniejszych planów, dokonała zakupu auta fabrycznie nowego.

 

Wciąż nie stać nas na nowe auta

Tylko 8% Polaków, którzy zostali w 2010 roku właścicielamisamochodów, kupiło nowe auta. Pozostałe 92% osób wybrałosamochody używane. W większości przypadków zakupu auta z drugiej rękidokonano od osób prywatnych, a średnia cena używanego samochoduwyniosła 12,4 tys. zł.

 

Jak postrzegamy marki samochodowe?

Najbardziej wyrazisty wizerunek pośród marek dostępnych na polskimrynku ma Volkswagen. Postrzegany jest m.in. jako marka niezawodna, bezpieczna iwysokiej jakości. Zobacz, jak Polacy postrzegają inne, najbardziej popularnena naszym rynku marki samochodowe.

 

Więcej informacji? » Za dużo wyników wyszukiwania? Spróbuj wyszukać dokładniej: "TNS OBOP".

Przejdź do Forum » Nie znalazłeś odpowiedzi na swoje pytanie? Zadaj je na Forum Motoryzacyjnym mojeauto.pl!

 
Mojeauto.pl - motoryzacja w Internecie | Copyright © Motor-Presse Polska sp. z o. o. 1999-2017