Wyszukiwałeś:

ciezarowych

. Znaleziono 150 wyników.

Znaleziono w kategoriach:

Reklama:

Wyniki wyszukiwania dla: ciezarowych

Następna strona wyników »Twoje wyniki wyszukiwania (1 - 10 z 150 wszystkich):

Rynek pojazdów ciężarowych: brak perspektyw na poprawę

Pierwsza połowa bieżącego roku stała pod znakiem powolnej stabilizacji cenużywanych ciężarówek. Jednak okres ten już się skończył, a rynekponownie negatywnie zareagował na bardzo słaby popyt. Wartościciągników siodłowych Euro 2 i Euro 3 w ostatnich miesiącachgwałtownie spadły. Szczególnie dotyczyło to marek najtańszych narynku (Iveco, Renault), co spowodowane było większą dostępnością bardziejprestiżowych marek w atrakcyjnych cenach.

 

60-lecie produkcji samochodów ciężarowych DAF

„Pierwsze seryjnie produkowane podwozia ciężarowe z fabrykisamochodów N.V. Van Doorne’a w Eindhoven odsłonięto wczoraj przyaplauzie publiczności”, donosił Holenderski Kurier Transportowy 29 lipca1949 r. Nowo budowana fabryka miała w 1950 r. wyprodukować dwa tysiąceciężarówek. To zupełnie odmienna skala produkcji w porównaniu zponad 65 000 samochodów ciężarowych, które zjechały z taśmprodukcyjnych DAF-a w Eindhoven i Leyland (Wielka Brytania) w 2008 r.

 

PZPM: Sprzedaż aut ciężarowych nadal na minusie

We wrześniu br. sprzedano 911 aut użytkowych o dopuszczalnej masie calkowitej(dmc) powyżej 3,5 tony. To mniej o 627 (40,8%) niż rok wcześniej oraz więcejniż w sierpniu br. o 255 (38,9%), informuje Polski Związek PrzemysłuMotoryzacyjnego (PZPM). Sprzedaż samochodów ciężarowych powyżej 16twe wrześniu 2009 roku wyniosła 564 pojazdy i była mniejsza niż przed rokiemo 473 sztuki tj. o 45,6%. W porównaniu z sierpniem bieżącego rokusprzedano więcej o 192 samochody (51,6%).

 

Sprzedaż samochodów ciężarowych zamarła

W ciągu dziesięciu miesięcy tego roku sprzedano w niektórychsegmentach nawet do 66 proc. mniej samochodów ciężarowych podał PolskiZwiązek Przemysłu Motoryzacyjnego. Najbardziej ucierpiał rynek największychciężarówek powyżej 16 ton – łączna sprzedaż tychpojazdów w okresie od stycznia do października zmalała z 15,1 tys. wroku 2008 do 5,1 tys. w 2009. Wszystkich samochodów o DMC > 3,5 t.sprzedano o 60 proc. mniej niż w analogicznym okresie ubiegłego roku.

 

Goodyear: rynek opon ciężarowych w 2009 r.

Rynek opon ciężarowych jest ściśle związany z kondycją rynku usługtransportowych. Ten ostatni w ubiegłym roku zanotował w naszym kraju dotkliwybo ponad ponad 30% spadek. Choć i tak był on niższy niż w innycheuropejskich krajach. Konsekwencją kryzysu rynku transportowego było nie tylkozałamanie sprzedaży pojazdów ciężarowych ale także mocne zawirowaniana rynku opon.

 

Wahania na rynku pojazdów ciężarowych

Ostatnie 2-3 miesiące na polskim rynku samochodów ciężarowych byłykontynuacją trendów rynkowych z początku roku. Popyt na używaneciągniki siodłowe Euro 5 znacznie wyhamował. Brak stabilizacji kursu eurooraz cen paliw nie zachęca także do zakupów nowego taboru.

 

Branża pojazdów użytkowych - powrót na drogę wzrostu

Kryzys w branży motoryzacyjnej w latach 2008/2009 bardziej niż samochodyosobowe dotknął sektor pojazdów użytkowych. Kryzys zostałpogłębiony w wyniku nałożenia się na niego cyklicznego spowolnienia,które doprowadziło do spadków sprzedaży sięgających nawet ok.60%. Obecnie eksperci rynkowi z optymizmem patrzą w przyszłość, licząc nawzrosty w tym segmencie rynkowym.

 

Udany początek roku na rynku opon ciężarowych

Wyniki pierwszych trzech miesięcy 2011 roku na rynku oponiarskim są bardzopomyślne. W tym czasie w Europie sprzedano o 12,3% opon więcej niż wanalogicznym okresie ubiegłego roku. Również w Polsce odnotowanowzrost, który osiągnął 18,7%. Rozwoju branży nie zahamowałyhorrendalne ceny kauczuku, które w pierwszych dniach kwietnia 2011 r.wynosiły już 5,3 dolara za kilogram (ok. 14,60 zł/kg), czyli prawie dwa razywięcej niż w roku poprzednim

 

Spadła produkcja samochodów osobowych, ciężarowych wzrosła

Produkcja samochodów osobowych spadła w I poł. 2011 r. o 5,7% r/r do421 tys. sztuk, wynika z danych opublikowanych przez Główny UrządStatystyczny (GUS).

 

Wątek na forum: GDDKiA: spękania na autostradach to wina wykonawców, a nie technologii

Taka odpowiedz Inwestora jest wymijajaca .Pisze zastosowanie prawidłowej technologii dla ukłqdania mas asfaltowych pozwoliłoby uniknąc pekania w warunkach ujemnych temperatur.Po co ten cały slang zamiast napisac ze wykonawca zatosował mieszankę asfaltowa z gorszej jakosci lepiszczem, o niskich pa...

 

Przejdź do Forum » Nie znalazłeś odpowiedzi na swoje pytanie? Zadaj je na Forum Motoryzacyjnym mojeauto.pl!

 
Mojeauto.pl - motoryzacja w Internecie | Copyright © Motor-Presse Polska sp. z o. o. 1999-2017