Wyszukiwałeś:

przednie X

skrzydlo X

. Znaleziono 72 wyników.

Znaleziono w kategoriach:

Reklama:

Wyniki wyszukiwania dla: przednie skrzydlo

Następna strona wyników »Twoje wyniki wyszukiwania (1 - 10 z 72 wszystkich):

F1: Sensacja w Melbourne i dramat Kubicy

Jeszcze na trzy okrążenia przed metą Robert Kubica miał duże szanse zostaćbohaterem i wygrać inauguracyjną sezon 2009 Grand Prix Australii. Niestety,jadący wtedy na trzeciej pozycji Polak wziął się za wyprzedzanie SebastianaVettela. Inauguracyjny wyścig w Melbourne wygrał Jenson Button z BrawnGP-Mercedes, zespołu debiutującego w F1.

 

F1: Sprawdź jak zmienił się bolid Kubicy

Grand Prix Hiszpanii będzie czasem wielkiej próby dla ekip, któreprzespały początek sezonu. Udoskonalenia na pierwszą europejską rundęsezonu przygotował każdy zespół, ale największy optymizm panuje wobozie Ferrari.

 

Kubica: Zabrakło prędkości, rytmu, mocy silnika

Robert Kubica specjalnie dla Przeglądu Sportowego mówi dlaczego podczasGrand Prix Belgii nie stanął na podium.

 

Metoda małych kroków

Prezentacja nowego bolidu Renault R30 w ubiegłą niedzielę była w pewnymsensie rozczarowująca. Nowe auto Roberta Kubicy poza nowymi barwami,częściowo przypominało wersję R29 z poprzedniego sezonu.

 

F1: Jedenaście przepisów na sukces

Jedenaście zespołów zdążyło już przedstawić swoje nowe bolidy nanadchodzący sezon w Formule 1. Niemiecki magazyn Auto Motor und Sport zdobyłsię na krótkie porównanie, jak technicznie i aerodynamicznie,różnią się od siebie najszybsze wyścigówki na świecie.

 

F1: Elastyczne skrzydła Ferrari i Red Bulla

Ferrari i Red Bull podejrzane są przez konkurencję o stosowanie nielegalnychprzednich skrzydeł w swoich bolidach. Zdaniem rywali elementy są zbytelastyczne i pod wpływem wyższych prędkości obniżają się.

 

Szalone bolidy F1

W Formule 1 co roku, mniej więcej o tej samej porze przychodzi taki czas, kiedyemocje kibiców i pot kierowców włożony w ekstremalnie szybkąjazdę, wyparowują z trybun i asfaltu torów wyścigowych na całymświecie. Wtedy inżynierowie i technicy zamykają się w garażach, byskonstruować jeszcze szybsze bolidy na kolejny sezon. A jak pokazuje historia"królowej motosportu", czasami ich efekty pracy bywająnaprawdę szalone.

 

F1: Kłótnia o tylne skrzydła

Nowy regulamin techniczny Formuły 1 na sezon 2011 zamiast regulowanychprzednich skrzydeł, zakłada możliwość stosowania regulowanych tylnychspojlerów. Cel tej zmiany jest jasny - więcej manewrówwyprzedzania na torze to więcej emocji dla kierowców i kibiców.Okazuje się jednak, że uatrakcyjnienie wyścigów Formuły 1 łamiepodstawową regułę nowej polityki FIA, mówiącą o ograniczeniukosztów.

 

F1: Jak działa tylne skrzydło?

Spośród wszystkich zmian wprowadzonych w przepisach technicznych na 2011rok, być może najbardziej ekscytującą jest regulowane tylne skrzydło, czyliurządzenie, które zaprojektowano dla zapewnienia lepszego ścigania idla poprawy widowiska dla fanów. Inżynierowie Lotus Renault GPwyjaśniają sposób jego działania.

 

Heidfeld: "Wypadek, to moja wina"

Wypadek podczas 1. treningu przed Grand Prix Chin może kosztowaćzespół Lotus Renault GP nie tylko utratę czasu potrzebnego na naprawę,ale także pozbycie się jedynego, nowego, przedniego skrzydła, któreteam miał na wyposażeniu.

 

Więcej informacji? » Za dużo wyników wyszukiwania? Spróbuj wyszukać dokładniej: "przednie skrzydlo".

Przejdź do Forum » Nie znalazłeś odpowiedzi na swoje pytanie? Zadaj je na Forum Motoryzacyjnym mojeauto.pl!

 
Mojeauto.pl - motoryzacja w Internecie | Copyright © Motor-Presse Polska sp. z o. o. 1999-2017