Wyszukiwałeś:

turbodziura

. Znaleziono 6 wyników.

Znaleziono w kategoriach:

Reklama:

Wyniki wyszukiwania dla: turbodziura

Spróbuj też wyszukać: turbodziura ford mondeo mk3

Twoje wyniki wyszukiwania (1 - 6 z 6 wszystkich):

Opel Astra OPC: "OPC"owanie z mocą

Jak cienka może być linia dzieląca auta cywilne od aut wyczynowych?Odpowiedź brzmi: Bardzo cienka. Dowodem na to jest mocna 'ośka' Opla, AstraOPC. Za każdym razem gdy z niej wysiadałem, gęsia skórka pozostawałana moich rękach przez najbliższy kwadrans.

 

Kia Magentis: Dla oszczędnego prezesa

Limuzyny klasy średniej to na europejskim rynku, w Polsce może w niecomniejszym stopniu, niezwykle konkurencyjny a przy tym i prestiżowy segment. Kiaw tej rywalizacji wystawia Magentisa, który musi się zmierzyć jednak zcałą masą uznanych już wśród Europejczyków modeli.

 

Skoda Octavia Scout: (Nie)Dzielny harcerz

Życie w korporacyjnej, miejskiej dżungli to czasami nieustanny survival.Przekłada się to na sposób korzystania z wolnego czasu. Zamiastspędzać go na rodzinnym pikniku wszyscy chcą być teraz aktywni, ambitni,zdobywać nowe szczyty i przecierać nieodkryte szlaki. Skoda wpasowuje się wten nowy trend na rynku, chcąc zdobyć kawałek tortu, który był do tejpory zarezerwowany dla marek premium. Octavia Scout ma być narzędziem,które w tygodniu pracuje u nas na pełen etat, a w weekendy ma ciężkiei aktywne nadgodziny.

 

Kia Magentis: Zmiana oblicza

Koreańskie auta dziś i jeszcze kilka lat temu to dość spora przepaść.Jednak nie zmienia to faktu, iż Koreańczycy wciąż muszą udowadniać, żepotrafią robić niezłe auta, które są w stanie rywalizować zkonkurencją. Czy odmieniony Magentis potwierdza tę tezę?

 

Abarth 500: Potrafi ukąsić

Kiedy w 2007 roku wpierw na wystawie w Genewie mogliśmy świętowaćpowrót marki Abarth (z modelem Grande Punto), a kilka miesięcypóźniej Fiat zaprezentował wskrzeszoną do życia"pięćsetkę", stało się jasne, iż prędzej czy późniejdojdzie do połączenia obu tych legend. Nie minął rok i światło dzienneujrzał Abarth 500, auto, które już na starcie wzbudza niezwykle ogromneemocje. Czy słusznie?

 

Ferrari walczy z turbodziurą

Producenci supersamochodów w miarę możliwości omijali szerokim łukiemturbodoładowanie. Zamiast niego montowali pod karoserią potężne, wolnossącejednostki. Jednakże czasy się zmieniają, wymogi ekologii są coraz bardziejrestrykcyjne. Wobec czego nawet Ferrari zastanawia się nad wykorzystaniemturbodoładowania.

 

Przejdź do Forum » Nie znalazłeś odpowiedzi na swoje pytanie? Zadaj je na Forum Motoryzacyjnym mojeauto.pl!

 
Mojeauto.pl - motoryzacja w Internecie | Copyright © Motor-Presse Polska sp. z o. o. 1999-2017