Wyszukiwałeś:

wizerunek

. Znaleziono 62 wyników.

Znaleziono w kategoriach:

Reklama:

Wyniki wyszukiwania dla: wizerunek

Następna strona wyników »Twoje wyniki wyszukiwania (1 - 10 z 62 wszystkich):

307 CC

Nowy, koncepcyjny Peugeot zaprezentuje się w Paryżu

 

Chrysler Sebring: Amerykańska wolność

Wsiadając do Chryslera Sebringa kierowca czuje się jak bohater amerykańskiegofilmu drogi. Co powoduje takie odczucie? Rasowa, amerykańska stylistyka -niska, agresywna sylwetka samochodu o długości blisko 6 metrów iszerokości 1,8 m.

 

Skoda Fabia: Mała czeska rakieta

Po tym jak zespół redakcyjny testował nową Octavię drugiej generacji,na jazdy do Mojeauto.pl trafiła jej mniejsza siostra. Starsza wiekiem Fabiaprzeszła w zeszłym roku operację plastyczną, co korzystnie wpłynęło najej wizerunek.

 

Hilux II

Pick-upy cieszą się w naszym kraju średnim zainteresowaniem, ale kolejnawersja modelu Toyota Hilux warta jest uwagi. Stylistycznie zwraca się w stronęklasycznych samochodów osobowych.

 

Przebudzenie Łady

Tanie i sztuczne samochody marki Łada, produkowane przez naszych wschodnichsąsiadów mają w motoryzacyjnym świecie już nawet swoją kategorię zdowcipami. Producent jednak stara się wymazać ten nieprzyjemny wizerunekpoprzez uczestnictwo w światowej klasy wyścigach.

 

Porsche "wygląda" najlepiej

Porsche ma najlepszy wizerunek ze wszystkich niemieckich przedsiębiorstw. Takiwerdykt wydało jury składające się z 2.500 przedstawicieli zarządówfirm, dyrektorów i innych członków kadr kierowniczych. Po razpiąty z kolei przyznali oni koncernowi ze Stuttgartu pierwsze miejscewśród firm ze wszystkich branż.

 

Zbadali Roberta Kubicę

Silny charakter, potrzeba wyzwań i adrenaliny, koncentracja na celu –taki wizerunek medialny ma Robert Kubica, polski kierowca w BMW Sauber F1, jakwynika z analizy Instytutu Monitorowania Mediów, przeprowadzonej nazlecenie BMW Polska.

 

Kościuszko ambasadorem Suzuki Swift Sport

Michał Kościuszko, który jest jednym z najbardziej utalentowanychpolskich kierowców rajdowych młodego pokolenia został AmbasadoremSuzuki SWIFT Sport. Wizerunek Michała Kościuszki będzie obecny we wszystkichdziałaniach SMP związanych z promocja samochodu Suzuki SWIFT Sport.

 

GM usuwa z aut swoje logo

Koncern General Motors nie będzie w przyszłości umieszczał swojego logo naświeżo wyprodukowanych samochodach. Firma chce w ten sposób wzmocnićwizerunek.

 

Porsche traci swój blask

Imidż Porsche ucierpiał po przejęciu pakietu większościowego sportowejmarki przez Volkswagena. Również nowa polityka dotycząca wprowadzaniadostępnych dla szerszego grona osób modeli, źle wpływa na wizerunekfirmy.

 

Przejdź do Forum » Nie znalazłeś odpowiedzi na swoje pytanie? Zadaj je na Forum Motoryzacyjnym mojeauto.pl!

 
Mojeauto.pl - motoryzacja w Internecie | Copyright © Motor-Presse Polska sp. z o. o. 1999-2017